Mentoring a zaškolení
Všechno má svůj začátek. Často nenápadný a skromný. Intimní a emotivní. Na začátku jste duší svého byznysu, dýcháte s ním a žijete s ním. Živíte ho. Dáváte mu vše, co můžete a doufáte, že se vám to jednou vrátí.
Aby se z vašeho “dítka” nestal nevděčný otesánek, dává smysl nastavit mu ty správné hranice už od začátku. Tu správnou cílovou skupinu. Ty správné prodejní kanály. Ten správný tone of voice. Jenže jak zjistit, které jsou ty pravé?
Výzkum vám pomůže vědět.
Ať už podnikání teprve plánujete, zvažujete první větší investice, řešíte první zásek nebo se rozhodujete, jestli a jak pokračovat.
A nemusí to stát miliony. Ty klíčové věci zvládnete sami. Jen vědět, jak na to.
naučím vás základní výzkumné metody a provedu vás vaším prvním výzkumem
Naučíte se jak vybrat a oslovit respondenty, jak sestavit a vyhodnotit dotazník, jak připravit a vést rozhovor. Společně nastavíme “výzkumné procesy” tak, abyste informace získávali průběžně a měli je vždy aktuální. Dozvíte se jak sestavovat persony, jak se dívat na web i jak zjistit, co vám vlastně nejvíc sype. Prostě všechno, co potřebujete proto, aby vaše úsilí nebylo zbytečné.
Kolik tím ušetříte?
To záleží. V gastropodnicích včasný výzkum znamená (vyšší) statisíce ušetřené za rekonstrukci. V malém byznysu to představuje rok práce. Velkým e-shopům jsem ušetřila miliony za expanzi do zahraniční, rozšiřování sortimentu nebo budování nových kamenných prodejen.
Kolik to bude stát?
Cena za mentoring a školení je 1500 Kč/hodina s tím, že první 3 hodiny (tj. 4500 Kč) platíte předem. Pak se rozhodujete, co dál.
(Za 3 hodiny zpravidla stihneme velkou konzultaci, návrh výzkumu a přípravu/vyhodnocení dotazníku nebo nacvičení hloubkového rozhovoru v praxi.)