Analytička hledá uplatnění

Díky za zájem a za všechny vzkazy, telefonáty a e-maily. Sešla se spousta úžasných projektů – a už se opravdu nebojím, že bych zůstala sedět doma. Naopak, až do konce června se nezastavím. 

 Budu ráda když budete dál číst můj blog. A s poptávkou se zkuste ozvat časem, třeba během léta.


 Co by pro vás mohla udělat studovaná socio-ekonomická demografka s praxí?

Mám teď před sebou šest měsíců, ve kterých můžu dělat prakticky cokoli. Kromě týdenní dovolené a víkendových rodinností mě až do konce října nic určitého nečeká – a ráda bych ten čas věnovala něčemu, co má smysl.

Využijte mě pro nakopnutí svého marketingu, nebo pro dobrou neziskovou věc. Pomůžu vám zjistit, jak na tom jste a kde jsou možné cesty k cíli, kterého chcete dosáhnout.

Jak?

Prozkoumám vaše interní data a čísla, najdu v nich možnosti a příležitosti. Prolezu internety a podívám se, jak je na tom veřejné mínění a vaše konkurence. Zeptám se lidí v rozhovorech nebo dotaznících, co si o vás myslí a co by od vás potřebovali slyšet.

Své rozhodování pak můžete postavit na datech a faktech – a že tomu nevěříte? Na datech stojí politické kampaně, byznysová rozhodnutí i design webů.

Praktické věci

Za dobu své ekonomické aktivity jsem toho dělala fakt hodně různého. Vymýšlela sortiment pečiva pro brněnské Makro, organizovala festival jídla pro 12 tis. lidí, v Pábení analyzovala interní data Heureky, za den jsem učesala 80 komparzistů v čínském seriálu – a už vím, co chci.

Nevadí mi jezdit vlakem po celé ČR (mám řidičák, nemám auto) ani střihnout si noční směnu, nebo být celé dny v terénu. Protože mě na konci října čeká nová práce, budu ráda za časově omezené projekty s jasným deadlinem, nebo něco dlouhodobého, co se dá dělat i z pláže, nebo z pralesa.

Nejde mi primárně o peníze. Chci využít to co umím tam, kde to dává smysl. Takže pokud jste neziskovka, máte výhodu. :-)

Shrnuto a podtrženo, mám jasně daný čas, který chci smysluplně využít – trochu zlepšit svět, použít své dovednosti a zkusit něco nového.

Ozvěte se i s drobností. Už 20 % dělá 80% efekt.

Pište, volejte, jak je libo.

Olga Sládková (Karpecká), analytička

Potřebujete pomoct s daty či výzkumem? Kontaktujte mě na olga@karpecka.cz nebo volejte +420 728 561 744.