Veliké cizí oko...

...já nevím komu patří. Zamrká na mě ze tmyý, jako že sme dva bratři. A to se špatně skládáá, a to se špatně žije, být nahou malou rybkou, plovoucí akváriem....

Kdo to ťuká na naše akvárka?

Kdo čte naše blogy?

Pro koho se fotíme, svlékáme, oblékáme, nakupujeme, vaříme...

Kdo obecně čte fashion blogy?

Každý marketing musí být zaměřen na nějakou cílovou skupinu. Kdo si myslí že zpívá pro všechny, nakonec zjistí že nezpívá pro nikoho.

Možná že právě jemné nevědomé nuance v obsahu blogu působící na hlavní skupinu čtenářů určují, jestli bude blog čtený nebo ne, bez závislosti na jeho kvalitě.

Když se sama zamyslím nad tím, kteří lidé asi každý večer zadávají do prohlížeče adresu s kouzelným "blogspot"...

Ženy pracující, s chutí dobře vypadat ale ne oběti módy, sebevědomé ale přesto ochotné kupovat cizí práci (Proč bych si to žehlila, když tamta to umí lépe?) ... copak ty mají čas trávit hodiny překlikáváním sledovaných blogů?

Ale kdo ho má?

Pletu se když řeknu, že většina komentátorů na navštěvovaných blozích jsou dívky navštěvující střední školu? Ty které nemusí řešit existenční problémy typu "kdo koupí toaletní papír"? Ty které touží po lásce ale trochu i pochybují o kvalitě své genetické výbavy - od barvy vlasů po tvar nehtů? Ty které chtějí snít a mít své dokonalé vzory? Ty, které chtějí zároveň jako každý vidět, že někdo má podobné problémy jako ony?




Možná že bych mohla psát blogové BravoGirl! ... Jenomže mi jsou bližší Hospodářské Noviny.

Nechci prvoplánově psát pro teenagery kteří spekulují, jestli vyměnit kapesné z dovolené zpátky na koruny nebo ne, a každodenně sledují kurz. Chi tady být pro cestovatele i náhodné kolemjdoucí, ty kteří potřebují kvalitní informaci, ne barevné show.

Zase jenom pitomé zamyšlení ... než si přečtu všechny sledované příspěvky, každý den trvá hodinu. Sledovat ty blogy neanonymně? Nahonit nějaké čtenáře? Nebou se jednou za dva měsíce posunout blíže třicítce? Po 8,5 hodinách v práci hluboce obdivuju všechny dospělé, živící se samostatně. Nemám čas se koukat po obchodech...kdybych poslední dva měsíce nevěnovala zkoumání toho co bude "in", asi bych ocenila něco kde jsou trendy zpracované...ale já jsem divná :-D

Olga Sládková (Karpecká), analytička

Potřebujete pomoct s daty či výzkumem? Kontaktujte mě na olga@karpecka.cz nebo volejte +420 728 561 744.